Total:
0.00
RON
MENU

Intrebari frecvente

Contact si program de lucru service

Adresa: 530233 - Miercurea Ciuc, B.-dul Timişoarei, nr. 59/14
E-mail: office@e-tradition.ro

Adresa: 530233 - Miercurea Ciuc, B.-dul Timişoarei, nr. 59/14
E-mail: office@e-tradition.ro

mai mult

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''; c) Poti verifica direct din contul tau eMAG traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''; c) Poti verifica direct din contul tau eMAG traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

mai mult

In cat timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.

Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.

mai mult